jom klik2

Selamat datang

Selamat datang ke RnZ

Jom Follow:-

Rabu, 5 September 2012

PAKAI HANDPHONE DAPAT DUIT

BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE
Modal Rendah Untung Sepanjang Hayat
Kami ada caranya:
hubungi:
012 6419714 / 017 6314391

Anda pakai handphone? Ingin saya tunjukkan satu teknik bagaimana dengan handphone, anda boleh mendapat sedikit duit poket tiap-tiap bulan? Penerangan disini percuma, tak kena bayar apa2?Lebih mudah klik ke link ini:

http://toneexcel.biz/?id=118216 

Sehingga hari ini sudah melebihi 120,000 rakyat Malaysia sudah pun menyertai program ini. Sebahagian besar dari mereka sudah pun menikmati ganjarannya. Ada yang mendapat komisyen sedikit sahaja, ada yang mendapat puluhan ringgit, ada yang ratusan ringgit, ada yang ribuan ringgit malah ada yang menerima puluhan ribu ringgit setiap bulan, saya ulangi, setiap bulan hingga ke hari ini.Ia tidak seperti kebanyakkan bisnes internet yang lain. Ia tidak memerlukan modal yang besar, tiada resiko, tiada beban yang perlu anda tanggung.

Pernahkah anda mendengar bahawa hanya dengan menjadi pengguna handphone anda boleh mendapat pendapatan sampingan yang lumayan, tanpa mengubah kerja yang anda lakukan sekarang, tanpa menjual apa-apa barangan, malahan ada yang sudah mencecah kelima angka pendapatan setiap bulan?

Pernahkah anda mendengar satu talian handphone yang memberikan banyak kelebihan kepada para penggunanya?Jika belum lagi, disini saya ingin menawarkan kepada anda untuk menggunakan talian prabayar (Prepaid) TuneTalk melalui program ToneExcel.

Kelebihannya ialah:
a. Dalam sebulan ada hari-hari dimana TuneTalk akan memberikan panggilan percuma kepada anda. Anda boleh membuat panggilan kemana sahaja tanpa dikenakan apa-apa bayaran.
b. Sebagai pengguna prabayar TuneTalk, anda akan diberikan Insuran Kemalangan 100K melalui agensi insuran Oriental Capital Assurance Berhad - Tertakluk terma dan syarat.
Sekiranya anda sudah menyertai program ini, anda boleh check sendiri IC/Passport anda, samada anda layak atau tidak pada bulan tersebut.
Anda juga boleh membaca policy wording.

c. Setiap kali anda topup anda akan mendapat point tiket AirAsia. Mata ganjaran ini tiada tarikh luput dan boleh dikumpulkan sehingga cukup untuk anda menaiki kapal terbang AirAsia secara PERCUMA. . Jika point terkumpul anda sudah cukup, anda boleh pilih destinasi mana yang ingin anda pergi.
d. Anda boleh kekalkan no lama, iaitu nombor handphone yang anda pakai ketika ini menjadi no di simkad tunetalk ini. Anda tidak perlu risau untuk kehilangan nombor kesayangan anda itu. - Tertakluk terma dan syarat.

e. Anda boleh top-up dimana2 dan juga secara online. Walaupun TuneTalk masih baru berbanding dengan telco yang lain, tetapi kemudahan untuk mendapatkan Topup adalah setaraf dengan mereka. Anda boleh topup di mana-mana kedai yang ada menjual top-up seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Pergi sahaja kekedai tersebut dan katakan yang anda ingin membeli topup TuneTalk. Malahan anda boleh topup secara online melalui Maybank2u, CimbClick, dan juga menggunakan kredit kad anda.

f. Cabutan bertuah RM200 setiap bulan untuk 20 pemenang. Setiap bulan ToneExcel akan mengadakan cabutan bertuah dimana setiap nombor yang bernasib baik akan memenangi hadiah RM200 tunai yang akan dimasukkan terus kedalam akaun bank anda.

g. Anda boleh mendapat komisyen kepada sesiapa yang ada tawarankan menggunakan talian tunetalk.Setiap kali mereka topu-up, anda akan dapat komisyen. Komisyen yang berpanjangan. Malah pendapatan ini boleh diwariskan kepada generasi anda yang akan datang. Komisyen ini akan dimasukkan terus kedalam bank anda setiap ~21hb. Sudah seperti menjadi sumber gaji ke-2 anda.

Dibawah ini saya tunjukkan contoh komisyen yang dikeluarkan pada bulan 21 Julai 2012 untuk ketiga-tiga handphone yang saya dan keluarga saya gunakan. Dapat juga lebih kurang RM 11,000 sedangkan kos prepaid yang saya gunakan untuk ketiga-tiga handphone tersebut tak sampai RM300 setiap bulan. Sehingga ke hari ini, komsiyen tersebut semakin bertambah dan saya masih menerimanya setiap 21hb.



h. Anda diberikan website percuma untuk mempromosikannya melalui facebook, twitter, linkedin dan berbagai-bagai social networking yang anda gemari. Anda juga akan memiliki website member area sendiri (Back Office) untuk melihat perkembangan network anda, maklumat terperinci komisyen yang anda perolehi dan berbagai-bagai lagi.

i. Untuk mempercepatkan supaya anda boleh mendapatkan komisyen yang dijanjikan, anda boleh meminta ahli keluarga anda bertukar kepada talian TuneTalk melalui Program ToneExcel ini. Ini bermakna setiap kali mereka topup, anda akan mendapat komisyen.


Maklumat Asas Mengenai Simkad/Talian TuneTalk melalui Program ToneExcel:
* Harga sekeping Simkad ToneExcel ini adalah RM80 (didalamnya terdapat topup RM30)
* Talian yang digunakan adalah talian TuneTalk
(Dimilik oleh TuneGroup dan juga Celcom)
* Kadar panggilan seminit adalah 32 seb, SMS 15 sen dan surfing Internet adalah 10 sen/Mb
* Untuk melayakkan anda mendapat komisyen ialah dengan topup minima RM20 setiap bulan

Maklumat Pembayaran Komisyen di Program ToneExcel:

1. FastTrack Bonus: Setiap seorang yang anda sendiri taja, anda akan diberikan bonus RM20 dan anda boleh taja seberapa ramai yang anda suka, tiada limit.

2. Komisyen Top-up: Setiap orang yang anda taja sendiri, dipanggil Level-1, dan sesiapa yang ditaja oleh Level-1 dipanggil Level-2, begitulah seterusnya. ToneExcel membayar komisyen setiap kali mereka topup sehingga Level-3 dan setiap level adalah infinity.

Komisyen yang dibayar kedalam akaun bank anda adalah:
Level-1 sebanyak 6%
Level-2 sebanyak 3%
Level-3 sebanyak 11%



Pandangan Peribadi saya, berdasarkan beberapa fakta dibawah, dimana:

* Produk yang ditawarkan adalah produk keperluan, semua orang menggunakan handphone, jadi samada kita menaja atau tidak, ia tidak mendatangkan apa2 beban kepada kita. Jika sebelum ini pun memang kita membayar bil berpulah atau beratus ringgit setiap bulan, maka sudah pasti kita tidak mempunyai masalah untuk topup lebih daripada RM20 setiap bulan. Tidak seperti sesetengah perniagaan MLM yang lain, setiap bulan kena buat maintain yang tinggi, kadang kala produk yang dibeli tidak digunakan, jadi ia akan menjadi beban kewangan kepada kita.

* Tidak perlu service kepada downline anda. Apabila kita menaja seseorang, kita tidak perlu untuk mengingatkan mereka supaya maintain setiap bulan, kerana jika mereka menggunakan phone pasti topup selalu. Malahan jika mereka ingin topup sekali pun, tidak perlu berjumpa kita, kita bukan buat bisnes jual topup, kalau nak topup mereka boleh buat dimana-mana kedai yang mereka mahu. Cuma yang pasti setiap kali mereka topup, anda akan dapat $ komisyen.

* ToneExcel merupakan syarikat yang kukuh, apatah lagi TuneTalk yang dimiliki oleh Tune Group yang diantaranya adalah AirAsia, TuneHotel, TuneMoney. Malahan lebih 30% TuneTalk dimiliki oleh Celcom. Saya yakin gabungan diantara pengendali program ini, iaitu ToneExcel yang menggunakan service provider TuneTalk merupakan gandingan yang sihat dan berdaya maju dimasa akan datang.

* Pada masa dan tarikh artikel ini di tulis (10pm 11hb Feb 2012) telah terdapat seramai 88,091 orang telah menyertai program ToneExcel ini dalam tempoh genap setahun setengah semenjak ianya dilancarkan pada 5.8.2010. Bilangan 89,000 itu menunjukkan keyakinan orang ramai terhadap kelebihan menyertai program ini. Malah selama saya menyertainya, tidak pernah walau sekali pun ToneExcel menghadapi masalah tidak bayar komisyen kepada saya atau ahlinya yang lain. Saya tabik spring kepada ToneExcel.

* Prospek yang luas. Untuk meningkatkan komisyen yang akan saya perolehi, saya bukan hanya mempunyai peluang besar membuat tajaan terhadap ahli keluarga saya sendiri, tetapi saya boleh menajalebih 24 juta rakyat Malaysia yang menggunakan handphone. Malah saya juga boleh menaja orang luar negara yang bekerja disini. Semuanya bergantung kepada diri sendir sahaja sekarang ini. Peluang sudah terbuka luas, samada kita ingin ambil atau tidak. Tepuk dada tanya keinginan.

* Jika anda seorang yang tidak pandai menaja, anda akan tetap menjadi pengguna setia talian TuneTalk ini kerana kelebihan yang diberikan seperti panggilan percuma pada hari-hari tertentu, insuran RM100k, point tiket menaiki kapal terbang AirAsia secara percuma (terutama para perkerja dari Indonesia) merupakankelebihan yang tiada atau jarang diberikan oleh Telco yang lain.

Berdasarkan keterangan diatas, saya yakin program ini akan lebih bergerak maju dimasa akan datang dan menjadi satu fenomena serta kuasa baru didalam industri telekominikasi negara kita, sebagaimana dibuktikan oleh AirAsia. Bagi saya ia akan lebih manis jika ANDA dapat bersama-sama saya menyertainya. Terima Kasih.


SERTAI SEKARANG
DAPATKAN SIMKAD PREPAID TONEEXCEL HARI INI JUGA !!

http://toneexcel.biz/?id=118216
Jadikan HandPhone anda sebagai pengeluar duit setiap bulan
Bukan alat menghabiskan duit anda







Tiada ulasan:

Catat Ulasan